A digitális jelenlét fontosabb, mint hisszük

Kutatás igazolja, mekkora kárt okoz egy rossz applikáció vagy weboldal. Az Apica felmérése szerint az internetezők egyre igényesebbek és kevésbé elnézőek.
Az Apica piackutatása az USA, Svédország és az Egyesült Királyság internethasználói körében készült 2250 válaszadóval, elsősorban azt a kérdést vizsgálva, hogyan függ össze egy adott márka digitális jelenléte a hozzá kapcsolódó fogyasztói attitűddel. A megkérdezettek 40 százaléka mindössze 10 másodpercet hajlandó várni egy website betöltődésére, 11 százaléka ennél is türelmetlenebb, 5 másodpercben jelölve meg a még elfogadható időt.
A kutatás alátámasztotta, hogy a digitális felületeken (app, weboldal) tapasztalt esetleges csalódás erősen összefügg a márkahűséggel, a megkérdezettek 60 százaléka nyilatkozott ezt igazoló módon. Sőt, 10 százalékuk szerint egy ilyen rossz tapasztalat hatására soha nem lenne az adott márka vásárlója, vagy szolgáltatásának igénybevevője.
A három ország közül legkevésbé a svédek márkahűek: 73 százalékuk szívfájdalom nélkül konkurens brand-ek felé fordul, ha elégedetlen egy online felülettel.
Rossz hír, hogy a britek, svédek és amerikaiak is szeretik megosztani negatív tapasztalataikat a weblapokról és applikációkról, legalábbis 10-ből négyen ezt biztosan meg is teszik.
Tetszett a cikk?
Cikkajánló
Jó (még) az öreg a háznál
Az informatika az egyik leggyorsabban fejlődő terület. Nem is kell nagyon sokat visszamenni az időben, amikor floppy lemezre menthettünk 1.4 Mb adatot, most pedig már terrabájtokban mérjük az adathordozók kapacitását.
A Mafell bemutatja az új LO 55 routert
A Mafell bemutatja a teljesen megújult LO 55 maróját. A jól átgondolt, robusztus és szerszámmentes szorítórendszerben az okosan alkalmazott technológia és a széleskörű tartozékok bizto...
RAUVISIO innara: természetes anyagokból készült falburkolat
Innara egy védőistenség neve volt a bronzkorban. 2023 októberétől a falburkolatok új generációját is jelképezi. A RAUVISIO család új tagjával a REHAU olyan anyagot fejlesztett ki.