Eredeti vagy fotorealisztikus

Ebben az iparágban is, mint sok máshol, az általunk gyártott termékeket, szolgáltatásokat szeretnénk értékesíteni. De vajon mi győzi meg jobban a vevőket: egy fénykép az eredeti termékről vagy egy fotorealisztikus 3D-s kép? Mikor melyiket használjuk?
Egy termék nagyüzemi gyártása során manapság már mindig terméktervezéssel kezdődik a folyamat, ebből következik, hogy egy 3D-s képet előbb elkészíthetünk és könnyebben alakíthatunk rajta, mint a hús-vér darabról készült fényképen. Ugyanez igaz a belsőépítészeti, építészeti tervezésre is.
Előbb készítünk egy koncepciótervet, hozzá 3D-s látványtervekkel. Senki sem esik neki a lakásbelsőnek, hogy majd a belső kialakul a felújítás során.
Arról nem beszélve, hogy ami már elkészült és mégsem olyan, mint amit a vevő elképzelt, azt már nehéz és költséges átalakítani.
A fotorealisztikus, forgatható képek azok számára is a legjobb megoldást nyújtják, akik nem rendelkeznek kiemelkedő képzelőerővel. Nekik meg lehet mutatni, hogy nézne ki a végső terv. Azok számára is számos lehetőség van, akik nem értenek a tervező programokhoz, hiszen manapság már sok szakember csak abból él, hogy fotorealisztikus képeket, videókat készít. Sokszor látványra nem is lehet megmondani a különbséget a terv és a valóság között – és hosszú távon költséghatékonyabb, mint egy fotózást megszervezni.
Jellemzően azok, akik egyedi termékeket gyártanak, állnak neki és készítik el előre a terméket, viszont ezt is megelőzi egy tervezési fázis, lehet, hogy „csak” papíron, de ezután az elkészült árut lefényképezve tudják értékesíteni. Ez viszont rizikós, mert lehet, hogy a termék a nyakunkon marad. Viszont az emberek többsége szereti látni, megérinteni esetleg kipróbálni az árut, mielőtt megveszi.
Egy boltban nyilván szükség van arra, hogy kézzel fogható áruk, lakásbelsők legyenek, de egy egyéni vállalkozó számára ez nem életszerű, hiszen nem éri meg anyagilag – ráadásul, akkora raktár/műhely nem is áll rendelkezésére, ahol a kész dolgokat tárolhatja.
Azt, hogy ki melyik verziót tartja jobbnak, egyéni preferencia kérdése, hiszen minden vállalkozás különböző. Ami beválik az egyiknél, az nem biztos, hogy nyereséges lesz a másiknál. Érdemes feltérképezni a lehetőségeket, a versenytársak módszereit és azután dönteni a saját marketingstratégiánkról.
Alig lehet megmondani a különbséget 3D és a valóság között
Forrás:
Dds-online.de
3drendeer.com
homify.in
Tetszett a cikk?
Cikkajánló
Profi gérvágó szett a Woodpecktől
A Woodpecker az AutoScale Miter Sled gérvágó szett megalkotásával technológiailag nem mutatott újat a körfűrészek világában, de újdonsága hozzásegíti a felhasznál&oa...
Egyszerű és modern berendezés a váróteremben
Elnézve Berlin két vasútállomásának egyszerű, de esztétikus várótermeit, az embernek kedve lenne megpihenni, még akkor is, ha csupán öt perc múlva már indulnia is kellene tovább...
Csend és nyugalom a tolóajtó mögött
Mindenütt, ahol korábban nem lehetett kihasználni a tolóajtók adta előnyöket – mert a helyiségek elválasztása során a hangszigetelés sok esetben elvárás volt –, most új alkal...